Repertori

L’Orquestra disposa d’un repertori de més de 500 obres. Aquests són alguns exemples:

Clàssics

  • J.S. BACH: Toccata i fuga en re menor, Concert de Brandenburg núm. 2, Ària de la Suite en Re
  • T. ALBINONI: Adagio en sol menor
  • J. BRAHMS: Dansa hongaresa núm. 4, 5 i 6
  • W.A. MOZART: Les noces de Fígaro (obertura)
  • E. GRIEG: Peer Gynt
  • P. TXAIKOVSKI: Caprici Italià
  • J. SIBELIUS: Vals trist
  • F. SCHUBERT: Simfonia núm. 8 (inacabada)
  • N. RIMSKI-KORSAKOV: El vol del borinot
  • A. BORODIN: A les Estepes de l’Àsia Central, Danses polovtsianes
  • D. SHOSTAKOVICH: Vals de la Suite de Jazz núm. 2
  • A. KHATCHATURIAN: Vals de la Suite Masquerade, Adagio de Spartacus i Phrygia
  • M. RAVEL: Bolero
  • R. STRAUSS: El cavaller de la Rosa
  • E. KÄLMAN: La princesa de les Czardes
  • J. STRAUSS: Al bell Danubi blau, Vals de l’Emperador, Roses del Sud, Sang vienesa, El ratpenat, Les mil i una nits, Trish-Trash polka, Pizzicato polka, Marxa persa, Marxa egípcia, Marxa Radetzky
  • F. MENDELSSOHN: Obertura de les Hèbrides (La Gruta de Fingal)
  • F.V. SUPPÉ: Poeta i camperol (obertura)

Música espanyola

  • T. BRETÓN: La verbena de la Paloma (preludi), La Dolores (jota)
  • A. VIVES: Bohemios (intermedi), Maruxa (preludi)
  • R. CHAPÍ: La Revoltosa (preludi)
  • F. CHUECA: El Bateo (preludi), La Gran Via (introducció i polca)
  • J. GIMÉNEZ: La boda de Luis Alonso (intermedi)
  • J. GURIDI: El Caserío (canción de Miguel), Deu melodies basques (III-Religiosa, VI-Amorosa, IX-Elegiaca)
  • E. GRANADOS: Goyescas (intermedi)
  • M. DE FALLA: Dansa Espanyola núm. 1 de “La Vida Breve”, Suite núm. 2 de “El sombrero de tres picos”, Dansa ritual del foc de “El amor brujo”
  • I. ALBÉNIZ: Triana, Evocación, Mallorca
  • J. TURINA: Orgía (de “Danzas fantásticas”), Sacromonte
  • J. MALATS: Serenata espanyola
  • E. HALFTTER: Dansa de la gitana

Música catalana

  • F. MOMPOU: Cançó i dansa núm. 6
  • R. MARTÍNEZ VALLS: Cançó d’amor i de guerra
  • E. TOLDRÀ: Vistes al mar (Allegro con brio), Camperola (sardana)
  • X. MONTSALVATGE: Divertimento núm. 2
  • E. MORERA: L’Empordà, La Santa Espina, Les fulles seques (sardanes)
  • V. BOU: Llevantina (sardana)
  • J. VICENS: La bona festa (sardana)
  • A. PÉREZ-MOYA: Marinada (sardana)
  • E. CERVERA: Els Segadors
  • P. SELLÉS: Suite Nadalenca

Cinema i musicals

  • J. BARRY: Memòries d’Àfrica (tema principal)
  • E. MORRICONE: La Missió (Gabriel’s oboe), Cinema Paradiso (tema d’amor)
  • N. ROTA: El padrí (vals i tema d’amor)
  • CH. CHAPLIN: Candilejas
  • M. MORES: Moulin Rouge (tango de Roxanne)
  • J. WILLIAMS: La llista de Schindler (tema principal)
  • T. JONES: L’últim Mohicà (tema principal i “the kiss”)
  • H. SHORE: El senyor dels anells (suite)
  • H. ZIMMER: Gladiator (suite)
  • A. KARAS: El tercer home (tema de Harry i cafè Mozart)
  • F. CHURCHILL: Blancaneus (suite)
  • A. MENKEN: Aladdin (suite)
  • A. LLOYD WEBBER: El fantasma de l’òpera (suite), Memory (de “Cats”)

Altres

  • G. GERSHWIN: Summertime, The man I love, Somebody loves me
  • S. JOPLIN: Elite Syncopations, Cleopha (ragtimes)
  • E. CURTIS: Torna a Sorrento
  • E. DI CAPUA: Oh sole mio